Verhoog de workflow!
Stel je voorkeuren in, voeg gebruikers toe en verdeel ze in groepen met specifieke rechten. Zo start je met Teampoint!
Gebruikers
Alle gebruikers krijgen een persoonlijke login met hun eigen dashboard.
Groepen
Elke gebruiker wordt onderdeel van een groter geheel: een groep.
Permissies
Elke groep heeft rechten die bepalen waar de gebruikers toegang tot hebben.
Mededelingen
Groepen
Breng alle gebruikers van bepaalde groepen op de hoogte. Deze mededeling wordt getoond op het dashboard.
Stel de periode in
Dankzij de handige kalenderfunctie kan je een start- en einddatum instellen wanneer de mededeling weergegeven mag worden.


Taken
Verbeter de samenwerking met je team en optimaliseer je workflow dankzij een overzichtelijk kanban weergave.
Visuele weergave
Kies tussen de Kanban of lijstweergave om je taken weer te geven. Maak je taken visual herkenbaar door gebruik van labels, prioriteiten en statussen.
Wijs taken toe
Delegeer eenvoudig door taken toe te wijzen aan teamleden. Waarschuw ze zodra een nieuwe taak hun aandacht nodig heeft.


Labels
Voeg kleurlabels toe om je taken te categoriseren en te visualiseren.

Reacties
Geef meteen feedback, stel vragen of ga de discussie aan in een taak.

Prioriteit
Iedereen in je team weet precies wanneer en wat te doen dankzij 4 handige vlagjes.

Notificaties
Krijg pushnotificaties op al jouw apparaten bij updates. Zo mis je niets!

Deadlines
Stel vervaldatums in en mis geen enkele deadline.

Volgers
Voeg personen toe als volger zodat ook zij op de hoogte gehouden worden.

Bestanden
Voeg bestanden toe aan je taak om zo alles gebundeld te houden.

Wederkerende taken
Herhaal een taak automatisch na een periode van een dag, week, maand, ...

Handige editor
Dankzij de rich text editor kan je de tekstomschrijving visueel opmaken.

Notities
Maak notities voor jezelf of werk werk samen zodat je je kunt concentreren op wat belangrijk is.
Gebruiksvriendelijk
Gedaan met afzonderlijke apps om uw notities te beheren. Je hebt alles hier, met een eenvoudig en interactief ontwerp.
Categorieën
Maak oneindige categorieën aan en deel zo je notities in om ze sneller terug te vinden.


Projecten
Houd alles georganiseerd en werk samen met je team aan een project met o.a. gedeelde taken, notities en contacten.
- Projectleden
- Labels
- Taken
- Notities
- Notificaties
- Bestanden
- Contacten
Project tijdlijn
Dankzij de tijdlijn heb je een visueel overzicht van de hoogtepunten in je project.
Nieuws
De communicatie verbeteren op het werk met een eigen blog is een effectieve manier om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Goedkeuring
Keur berichten goed voordat ze als nieuwsbericht worden gepubliceerd. Redacteurs moeten eerst nog goedkeuring krijgen alvorens het nieuwsbericht gepubliceerd wordt.
Categorieën
Dankzij de categorie labels kan je de nieuwsberichten onderverdelen om ze sneller terug te vinden.


Evenementen
Plan elk detail in één gecentraliseerde ruimte: inhoud van het event, gegevens van de locatie, RSVP's, voedselvoorkeuren, prijspunten, transport en meer.
Event visual
Een mooie afbeelding fleurt de boel op, overtuigd de gebruikers om deel te nemen en creëert herkenbaarheid.
Categorieën
Voeg labels toe aan de evenementen om ze in te delen in je eigen gekozen categorieën.
HR
Wizards
Dankzij wizards kan je met een eenvoudig stappenplan iedereen op de hoogte houden en zo op een interactieve manier medewerkers informeren.
FAQ
Voorzie een handige FAQ waar het personeel op de meest gestelde vragen direct een antwoord vind. Dit vermindert de werkdruk van de HR afdeling en zorgt ervoor dat die productiever kan werken.
Notificaties
Verstuur notificaties naar gebruikers om hen op de hoogte te houden van veranderingen binnenin het bedrijf of om bijvoorbeeld te laten weten dat de loonbrieven beschikbaar zijn.


Bedrijfsinformatie
Zorg ervoor dat alle info over je bedrijf gecentraliseerd op 1 plaats terug te vinden is.
Algemene info
De ligging, contactgegevens en facturatie gegevens van je bedrijf.
Geschiedenis en visie
Hoe is je bedrijf ontstaan en wat zijn de waarden, normen en visie van je bedrijf.
Presentaties
Powerpoint templates met vastgelegde elementen, typografie, afbeeldingen en kleuren zijn belangrijk in zowel interne en externe communicatie.
Huistijl, typografie en logo
Het is belangrijk dat iedereen het correcte logo, huisstijl gebruikt. Deze kan je in deze module uploaden en weergeven voor consistentie binnenin het bedrijf.
Kleuren
Het corporate kleurenscherma (RGB, CYMK, Pantone, folie, ...) dat het bedrijf vastlegt dient gerespecteerd te worden om de filosofie van de onderneming te behouden.
Slogans
Indien je slogans hebt is het handig om guidelines daarvoor mee te delen aan je medewerkers. Hoe en wanneer moeten deze gebruikt worden.
Contacten
Organiseer alle informatie die u maar wilt en nodig heeft over uw contacten op één plek.
Delen met collega's
Deel je contacten met collega's.
Categorieën
Onderverdeel je contacten in categorieën.


Meeting notulen
Noteer notulen van vergaderingen met uw teams dankzij de handige template van Teampoint notulen. Dit sjabloon zorgt ervoor dat je minder tijd verliest tijdens de meeting en direct to-the-point kan gaan.
Sjabloon
Een standaard sjabloon met alle belangrijke info over meeting zoals datum, tijd, aanwezigen, agendapunten, ...
Actiepunten
XXX