Modules & functies

Met liefde gemaakt

Verhoog de workflow!

Stel je voorkeuren in, voeg gebruikers toe en verdeel ze in groepen met specifieke rechten. Zo start je met Teampoint!

Gebruikers

Alle gebruikers krijgen een persoonlijke login met hun eigen dashboard.

Groepen

Elke gebruiker wordt onderdeel van een groter geheel: een groep.

Permissies

Elke groep heeft rechten die bepalen waar de gebruikers toegang tot hebben.

Mededelingen

Groepen

Breng alle gebruikers van bepaalde groepen op de hoogte. Deze mededeling wordt getoond op het dashboard.

Stel de periode in

Dankzij de handige kalenderfunctie kan je een start- en einddatum instellen wanneer de mededeling weergegeven mag worden.

Taken

Verbeter de samenwerking met je team en optimaliseer je workflow dankzij een overzichtelijk kanban weergave.

Visuele weergave

Kies tussen de Kanban of lijstweergave om je taken weer te geven. Maak je taken visual herkenbaar door gebruik van labels, prioriteiten en statussen.

Wijs taken toe

Delegeer eenvoudig door taken toe te wijzen aan teamleden. Waarschuw ze zodra een nieuwe taak hun aandacht nodig heeft.

Labels

Voeg kleurlabels toe om je taken te categoriseren en te visualiseren.

Reacties

Geef meteen feedback, stel vragen of ga de discussie aan in een taak.

Prioriteit

Iedereen in je team weet precies wanneer en wat te doen dankzij 4 handige vlagjes.

Notificaties

Krijg pushnotificaties op al jouw apparaten bij updates. Zo mis je niets!

Deadlines

Stel vervaldatums in en mis geen enkele deadline.

Volgers

Voeg personen toe als volger zodat ook zij op de hoogte gehouden worden.

Bestanden

Voeg bestanden toe aan je taak om zo alles gebundeld te houden.

Wederkerende taken

Herhaal een taak automatisch na een periode van een dag, week, maand, ...

Handige editor

Dankzij de rich text editor kan je de tekstomschrijving visueel opmaken.

Notities

Maak notities voor jezelf of werk werk samen zodat je je kunt concentreren op wat belangrijk is.

Gebruiksvriendelijk

Gedaan met afzonderlijke apps om uw notities te beheren. Je hebt alles hier, met een eenvoudig en interactief ontwerp.

Categorieën

Maak oneindige categorieën aan en deel zo je notities in om ze sneller terug te vinden.

Projecten

Houd alles georganiseerd en werk samen met je team aan een project met o.a. gedeelde taken, notities en contacten.

Project tijdlijn

Dankzij de tijdlijn heb je een visueel overzicht van de hoogtepunten in je project.

Nieuws

De communicatie verbeteren op het werk met een eigen blog is een effectieve manier om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.

Goedkeuring

Keur berichten goed voordat ze als nieuwsbericht worden gepubliceerd. Redacteurs moeten eerst nog goedkeuring krijgen alvorens het nieuwsbericht gepubliceerd wordt.

Categorieën

Dankzij de categorie labels kan je de nieuwsberichten onderverdelen om ze sneller terug te vinden.

Evenementen

Plan elk detail in één gecentraliseerde ruimte: inhoud van het event, gegevens van de locatie, RSVP's, voedselvoorkeuren, prijspunten, transport en meer.

Event visual

Een mooie afbeelding fleurt de boel op, overtuigd de gebruikers om deel te nemen en creëert herkenbaarheid.

Categorieën

Voeg labels toe aan de evenementen om ze in te delen in je eigen gekozen categorieën.

HR

Wizards

Dankzij wizards kan je met een eenvoudig stappenplan iedereen op de hoogte houden en zo op een interactieve manier medewerkers informeren.

FAQ

Voorzie een handige FAQ waar het personeel op de meest gestelde vragen direct een antwoord vind. Dit vermindert de werkdruk van de HR afdeling en zorgt ervoor dat die productiever kan werken.

Notificaties

Verstuur notificaties naar gebruikers om hen op de hoogte te houden van veranderingen binnenin het bedrijf of om bijvoorbeeld te laten weten dat de loonbrieven beschikbaar zijn.

Bedrijfsinformatie

Zorg ervoor dat alle info over je bedrijf gecentraliseerd op 1 plaats terug te vinden is.

Algemene info

De ligging, contactgegevens en facturatie gegevens van je bedrijf.

Geschiedenis en visie

Hoe is je bedrijf ontstaan en wat zijn de waarden, normen en visie van je bedrijf.

Presentaties

Powerpoint templates met vastgelegde elementen, typografie, afbeeldingen en kleuren zijn belangrijk in zowel interne en externe communicatie.

Huistijl, typografie en logo

Het is belangrijk dat iedereen het correcte logo, huisstijl gebruikt. Deze kan je in deze module uploaden en weergeven voor consistentie binnenin het bedrijf.

Kleuren

Het corporate kleurenscherma (RGB, CYMK, Pantone, folie, ...) dat het bedrijf vastlegt dient gerespecteerd te worden om de filosofie van de onderneming te behouden.

Slogans

Indien je slogans hebt is het handig om guidelines daarvoor mee te delen aan je medewerkers. Hoe en wanneer moeten deze gebruikt worden.

Contacten

Organiseer alle informatie die u maar wilt en nodig heeft over uw contacten op één plek.​

Delen met collega's

Deel je contacten met collega's.

Categorieën

Onderverdeel je contacten in categorieën.

Meeting notulen

Noteer notulen van vergaderingen met uw teams dankzij de handige template van Teampoint notulen. Dit sjabloon zorgt ervoor dat je minder tijd verliest tijdens de meeting en direct to-the-point kan gaan.

Sjabloon

Een standaard sjabloon met alle belangrijke info over meeting zoals datum, tijd, aanwezigen, agendapunten, ...

Actiepunten

XXX